28 Kasım 2014 Cuma

AYIN KİTAP ÖNERİSİ



BEBEĞİNİZİN İLK YILINDA SİZİ NELER BEKLER

merhaba gebeliğim süresince her ne kadar internetin nimetlerin yararlansam da ben elime kitap almadan duramıyorum . e yaşantınız değiştikçe elinize aldığınız yayınlarda ona göre şekilleniyor. hamileliğimde de bebeğinizi beklerken sizi neler bekler i okudum ve gerçekten çok beğendim . kitapta o kadar çok açıklama var ki ( hatta saçma bu da yahu  olur mu ? diyebileceğiniz sorular bile var )doktorunuza sormanıza gerek bile kalmıyor... annenin psikolojisinden girin de bebeğin ay ay gelişimi , görülebilecek sorunlar,yeme içme,yaptırılması gereken tahliller ,baba psikolojisi,düşükle sonuçlanan doğum gibi bebek bekleyen bir ailenin başına gelebilecek her ihtimal yazılmış bilgilendirilmiş .. tabi bu memnuniyetten sonra hemen diğer aşamaya geçip bu kitabını da aldım ..

aynı şekilde bu kitap da anne babalara bebekleriyle geçirecekleri ilk yıl boyunca bilmek isteyecekleri her şeyi ayrıntılarıyla açıklayan, gene aylık düzene göre hazırlanmış, kapsamlı bir rehber...
bebeğin ay ay gelişiminden tutun da , büyük kardeş, karı-koca ilişkileri,baba olmak,evlat edinme,düşük doğum gibi geniş yelpazeli bunun yanında nitelikli tarifler,ilkyardım önerileri,yaygın çocuk hastalıkları,boy-kilo çizelgeleri gibi hazır referanslara sahip, okunulası bir kitap.

herkese tavsiye ediyorum bu kitaptan faydalanmalı hatta bebek bekleyen arkadaşlarınıza hediye olarak götürmelisiniz bence ...

Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar