3 Mayıs 2015 Pazar

Bebegin 1 yaş kontrolü ve o bebekle alışveriş

Merhaba geçtiğiniz cuma günü sameti doğumunda ilk kontrol eden doktoruna götürdük. Malum önümüzdeki ay yaşına girecek . Ben çok sıkıntılı bir durum olmadıkça doktora götürmüyorum. 2-2,5 ayda bir burada bir doktorumuz vardı ona götürürdük sametin son nefes borusuna süt kaçıp boğulma mücadelesi ve doktorumuzu aradığımızda karşılaştığımız tepki i ile eskişehire götürme kararı aldım !!! Herşey yolunda gitti , kabızlığımızla alakalı - mız diyorum aile meselesi haline geldi çünkü :) daha kolay içirebileceğim başka bir ilaç ve popo pomadıyla mutlu mesut çıktık. 

Sonra bizim oğlan güzelce uykuya daldı  biz de o arada hadi bir avm yapalım dedik yaklaşık 1 yıldır alışverişi ordan burdan koştur koştur yaptığım için içeri girdiğim an köyden indim şehire moduna girdim :)) ayy acıyorum kendime valla :)) önce güzel bir yemek yedik sonra dolaşmaya başladık sevgili oğlum uyanınca da arkadaşa hadi bir kahve içelim ben de o arada oplanı doyurayım dedim. Yemek yerken sıfır sıkıntı ve etraftakı kızlarla flörtleşen çapkın oğlum birden ağlamaya başladı :)) kucağıma aldım gene üzerimde tırmanmaya başlayınca eyvah dedim ağlaya ağlaya kaka yapıcak. . Arkadaşa dedim sen kahveni iç biz şöyle bir iki tur atalım zira ortalığı ayağa kaldıracak. . Nafile keyfi bozuldu bir kere . Ben de naçizane kahvemden bir yudum alabilmişim :)) e yeter fazlası bana haram zaten :)) en sonunda dedim ki buradan çıkalım yazık arkadaş da kahveni ben alıyım içemedin dedi ama samet bizi öyle zorladı ki sonrasında o da kahveyi nerede bıraktığını hatırlamıuordu bile :)) çanta gibi taşıdığım çocuk tüm alışveriş boyunca totosunu bebek arabasına - zaten onu da neden aldıysak - koymadı .  En sonunda bir oyuncak mağazasına girip koltuklarda bulduk kendimizi :)) ama artık sametin bize yaptıklarına gülüyoruz:)) 2 dakkada el ayağa nasıl dolanır ? Merak eden olursa özelden de yazarım :)) sonra baktık ki saat dört olmuş :)) babayı ve arkadaşımın eşini aradık - onlar da oto servisindelerdi-  geldiler. Ve samet bana küfür edercesine babasının kucağına geçer geçmez dut yemiş bülbüle döndü :) adam da doğal olarak e hani çocuk durmuyodu diye yüzüme aval aval baktı :)) benim sıpam beni ve rkadşımı bir güzel ylncı durumuna da düşürdü :) kalan son bir iki saatte eşimin kollarındadururken alışveriş yaptım ama hangi kafayla hangi gözle bilmiyorum :)) 
Hadi beni de boşver arkadaş da benim yanımda yoruldu kız yazık benim kucağımda samet onda da bebek arabası çantalar filan . Tamam biliyorum sameti o d açok seviyor elinden geleni yaptı bizim için of demedi ama ben o kadar gerildim ki onların da gününü mahfettik diye . Çocuklu karıyla bir alışveriş ancak bu şekilde olurdu Artık ne yapalım deyip defalarca kusura bakma , ya sizin gününüzde gitti , yoruldun bizim yüzümüzden deyip durdum. 
VArdığım sonuç su ; benim oğlan avm de değil açık havada dolaşmayı seviyor . Zaten bu sametin ilk avm turuydu muhtemelen de son olacak :)) özellikle 11 aylık bebekle alışveriş yerine parklara bahçelere açık hava çarşılarına gitmek daha yerinde olacaktır . Mış
Teşekkürler oğlum :)) 


2 yorum:

Gülşah önen dedi ki...

malesef cocuklarla kapalı alanlar zehir oluyor çayıra çimene salmakta fayda var yoksa başedilmiyor :)

Unknown dedi ki...

Aynen . Yaptik bir hata :))

Popüler Yayınlar