25 Temmuz 2015 Cumartesi

bağırsak enfeksiyonlu 6. hastalık kokteyli :))

heyo ben geldim :)) gene kaybolmuşum bu aralar evin,çocuğun , kocanın arasında. kendimi unutmuşum . aaa ama dedim benim bir bloğum var kafa dağıtıyorum orada ben , yalnız olmadığımı görüp seviniyorum bi bırakın ayol 5 dakika :) kendime geleyim

bizim oğlanın salgına yakalanmasını yazmıştım malum bakterili bir kaka , yeşil sulu ishal şeklinde ve ateş eşliğinde .. 5 gün süren tedaviden sonra kaka da normale dönünce tamam dedik çok şükür atlattık . ama öyle olmamış bacılar :) tam bir hafta sonra hafif bir ateş baş gösterdi dişe bağladım ama ertesi gün hemen kaka tahlilini yaptırdım ve temiz çıktı tahlile de güvenerek 3 günlük ishalini de diş dolayısıyla sallamadım ama kaka yeşile ve sümüksü bir yapıya ulaşınca eşime dedim iyi bir doktora gidelim buradakiler anlamadı durumu . sonra kendi çocuk doktorumu buldum sağolsun çok tatlı bir doktor. sakin, güler yüzlü , cana yakın . tahlil istemeden teşhisi koydu .

sonra ertesi gün aniden ateş düştü , ishali ilaçların da etkisiyle azalarak bitti ertesi sabah bir uyandım bizim oğlanın yüzü benek benek :))
ve aklıma gelen başıma geldi 6. hastalık !
72 saat düşürülemeyen ateş ve hemen sonrasında yüzde ve vücutta döküntüler .
anlayacağınız bizim oğlan ishalinin arasına bir de 6. hastalığı sıkıştırmış , iyileşmiş de biz anlamamışız :))

bu arada 6 . hastalık mı ishali tetikledi? yoksa yeşil sulu kaka yalnızca bağırsak enfeksiyonunda mı baş gösterir bilemedim ama feci feci feci bir 15 gün daha geçirdim . oğlum da ben de yeni kendimize geldik :))

ha bu arada samet artık  yürüyor :))

sevgiyle kalın !

Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar